فراخوان ارسال مقاله


فراخوان ارسال مقاله به شماره ویژه ژورنال

International Journal of System Dynamics Applications (IJSDA)

شماره ویژه ژورنال IJSDA متعلق به انتشارات Global IGI که جزء نشریات نمایه شده ISI می‌باشد، با موضوع” کاربردهای پویایی‌شناسی سیستم و رویکردهای شبیه‌سازی در مهندسی صنایع و مدیریت” منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است سردبیر این شماره ویژه آقای مهدی باستان؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه ایوان‌کی و عضو انجمن ایرانی پویایی‌شناسی سیستم می‌باشد. بر طبق اعلام ایشان، مقرر است این شماره 7 مقاله منتشر نماید و در این راستا از کلیه محققین، اساتید و دانشجویان فعال در حوزه پویایی‌شناسی سیستم و شبیه‌سازی دعوت می‌شود تا حداکثر تا تاریخ 30 می 2018 (9 خرداد 97) مقالات پژوهشی خود را از طریق سایت ژورنال ارسال نمایند.

همچنین طبق توافق صورت گرفته؛ علاوه بر فراخوان عمومی و امکان ارسال مقاله به صورت مستقیم، مقالات برتر در پانل‌های پویایی‌شناسی سیستم‌ها در کنفرانس‌های مدیریت، اقتصاد و مالی بریتانیا و مهندسی صنایع و مدیریت عملیات فرانسه که پیش‌تر فراخوان ارسال مقالات آن‌ها منتشر شده است، نیز بدون داوری مجدد در این شماره چاپ خواهد شد و و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال مقاله به کنفرانس‌های فوق، از امکان چاپ مقالات برتر در این ژورنال و نیز سایر ژورنال‌های حامی کنفرانس برخوردار شوند.

 اطلاعات بیشتر در خصوص زمان‌های مهم و نیز موضوعات مورد پوشش ژورنال در فراخوان ارسال مقاله قابل‌مشاهده می‌باشد.

عزیزان در صورت داشتن هرگونه سؤال در خصوص شماره ویژه ژورنال و نیز پانل‌های کنفرانس، می‌توانند آن را از طریق آدرس [email protected]  مطرح نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>