جایزه یک عمر دستاورد

دکتر مشایخی استاد دانشگاه صنعتی شریف به پاس سه دهه فعالیت های مستمر و موفق در زمينه پوياشناسي سيستم ها، موفق به کسب جایزه ای معتبر از جامعه بین المللی سیستم های دینامیکی شد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر علینقی مشایخی استاد دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب جایزه Lifetime Achievement Award از جامعه بین المللی سیستم های دینامیکی شد.
بر اساس این گزارش؛ جامعه جهاني پويا شناسي سيستم ها (system dynamics society) به مناسبت فعاليت هاي طولاني و موثر دكتر علينقي مشايخي؛ استاد دانشكده مديريت و اقتصاد دانشگاه صنعتي شريف براي ايجاد موسسات و برنامه هاي آموزشي و آموزش و پژوهش در زمينه پوياشناسي سيستم ها در طي بيش از سه دهه و تربيت دانشجويان برجسته، جايزه Lifetime achievement award را به ايشان اهدا كرد.

شایان ذکر است؛ دکتر مشایخی پنجمین نفری است که موفق به دریافت این جایزه معتبر گردیده است. پیش از ایشان، یورگن راندرز در سال ۲۰۱۴، جان ریچاردسون در سال ۲۰۱۳، دایانا فیشر در سال ۲۰۱۱ و جفری کویل در سال ۱۹۹۸ توانسته بودند این جایزه را به دست آورند.
دانشگاه صنعتى شريف از داشتن اساتيدى كه در عرصه هاى مختلف علمى و با استانداردهاى جهانى درخشان بوده و متواضعانه در حوزه هاى گوناگون در پى خدمت و اعتلاى ميهن اسلامى عزيزمان هستند به خود افتخار كرده و اميد دارد با چنين اساتيدى همواره در تعليم و تربيت بهترين فرزندان اين مرز و بوم پيشتاز بوده و نقشى اساسى در حل مسائل كشور و سربلندى ان ايفا نمايد.

لینک خبر:

www.sharif.ir/home/-/tagged_content/F233/id/4906070/اهدای+جایزه+ی+معتبر+بین+المللی+به+استاد+دانشگاه++صنعتی+شریف

 


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>